سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۵۳۶
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس، ۲۸ دوربین هوشمند جاده‌ای در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر وبه نقل از مهر، مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان بوشهر بعد از ظهر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: امروز به صورت همزمان شاهد بهره‌برداری از ۵۲۷ دستگاه دوربین جاده‌ای در کشور هستیم که سهم استان بوشهر ۲۸ دوربین است.

حمیدرضا علم با اشاره به اینکه هزار و ۸۸۰ دوربین در یک طرح سه‌ساله در راه‌های اصلی کشور نصب می‌شود، اضافه کرد: این دوربین‌ها در ۳۴ هزار کیلومتر راه‌های اصلی کشور نصب خواهند شد.

وی با اشاره به نصب ۲۰ دوربین در دو سال گذشته در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از ۲۸ دوربین جدید، تعداد دوربین‌های کنترل سرعت در استان بوشهر به ۴۸ دوربین رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه نصب دوربین‌ها در محور بوشهر - گناوه باعث کاهش ۸۹ درصدی تلفات جاده‌ای طی ۱۰ ماهه امسال شده است، افزود: تعداد کشته‌ها از ۱۸ نفر به دو نفر رسیده است.

وی ادامه داد: با دوربین‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است، ۵۱۰ کیلومتر از محورهای اصلی استان بوشهر تحت پوشش قرار گرفته است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر